søndag 26. desember 2010

For et par uker siden var Hetty og en venninne publikum på en innspilling av TV-programmet Storbynatt. Det var morsomt. Bård og Harald hadde sjarm og humor i massevis. Synd bare at den så ut til å forsvinne i klippingen til ferdig program. Men i alle fall. De hadde et innslag med parodi av Marie Simonsen. Den likte jeg ikke. Jeg synes hun er en kjempekul og morsom dame, med hodet på rett plass. (Det synes jeg selvfølgelig også fordi jeg stort sett er enig med henne. Det er lett å være det.) Parodien var slem.

Dersom hun skulle havne i tannlegestolen hos meg noen gang, skulle hun få den mest omsorgsfulle behandling. Skulle Bård eller Harald derimot dukke opp, er det mulig at det ble tomt for bedøvelse, og kanskje litt problemer med vannkjølingen...

Her er det siste jeg leste av Marie Simonsen. Enjoy.

Her er Marie Simonens artikkel

Hetty

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Når emaljepikene får kommentarer blir de veldig glade og smiler sine hviteste smil....