fredag 25. juni 2010

...jeg må innrømme at jeg har gjort det igjen..
..egentlig hadde jeg lovet far i huset dyrt og hellig at jeg aldri skulle gjøre det igjen, men så satt jeg der helt alene en kveld- mann på by'n og kun med House som selskap...og plutselig hadde jeg altså gjort det igjen, ofret husfreden og spilt russisk rulett med ekteskapelig lykke og tent et duftlys...det gikk ganske bra, tror egentlig ikke at han merket noe da han kom hjem...

..men siden vi nå først er inne på ekteskapelig lykke, så tenkte jeg å bidra med et par tips over ting som bør unngås hvis helgen skal fortone seg idyllisk på samlivsfronten
  • som sagt- unngå for enver pris duftlys
  • unngå også å servere eksperimentell vegetarrrett
  • etter romantisk middag fri for duft av lavendel, unngå for all del og servere kaffe med smak av f eks sjokolade- og for all del-ikke te

...og når man så etterpå ligger strødd på sofan foran detektimen og glipper med trøtte fredagsøyne, kan det vær lurt å bite i seg kommentaren om at det ikke var den bollen man hadde tiltenkt potetgullet akkurat i dag...

God helg

Netty

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Når emaljepikene får kommentarer blir de veldig glade og smiler sine hviteste smil....