onsdag 30. juni 2010

Kreativitetens seier over estetikken eller mobbing?


I dag skulle jeg sementere en zirkoniumbro, men det gikk ikke. Tekniker hadde laget tennene oransje slik at det så ut som om de var penslet med oljen fra makrell i tomat! De skulle vært A3.

At jeg nærer en sterk motvilje mot makrell i tomat er ingen hemmelighet på kontoret. Jeg tror det er derfor alle de andre bare må ha det på brødskiva til lunsj. De åpner boks etter boks. Men at tekniker skulle bruke det mot meg også, det hadde jeg ikke ventet.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Og hva med pasienten? Er hun også med på det? Hva er det de prøver å si? Trenger jeg hjelp?

Hilsen en forvirret Hetty

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Når emaljepikene får kommentarer blir de veldig glade og smiler sine hviteste smil....