torsdag 22. april 2010


I dag hadde jeg tenkt å skrive om dyrelivet i byen.
Det er fordi at halv ti i går kveld krysset to fine grevlinger Sognsveien rett foran bilen min. Og det et godt stykke innenfor ring 3.
I stedet syntes alle på jobben at jeg burde blogge om innholdet i sekken min. Kan jeg hjelpe for at jeg i oppstyret etter grevlingpasseringen, og deretter en intens episode av Tru Blood glemte lakrisen?


Men: Da jeg så fant godteriet i dag morges var gode råd dyre. Hvor kan det gjemmes slik at ingen finner det mens jeg er på jobb? Det var rett og slett ikke noe annet å gjøre enn å ta det med. Men jeg mener fortsatt at grevlinger i Oslo sentrum trumfer lakris i sekken

Hetty ( som godt kunne tenke seg å være biolog)

3 kommentarer:

  1. Ha, ha! Jeg har også sett grevling i byen faktisk. På Bjølsen, eneste gangen jeg har sett grevling. Bra det er med en biolog på skitur i helgen da! Da kan du utveksle fag med henne ;-)
    ElinH

    SvarSlett
  2. Jepp, skal gi deg masse bra innput om hvor bra det er å være biolog :-)
    Vi sees i mange mil...
    Kari

    SvarSlett
  3. Og takk for input! Jeg har i hvert lært at biologer er mer allsidige enn tannleger. Men kanskje finne noen å hjelpe med feltarbeid i sommerferien, når ungene er blitt større? Det hadde vært noe det;-) Takk for hyggelig helg!

    Netty

    SvarSlett

Når emaljepikene får kommentarer blir de veldig glade og smiler sine hviteste smil....