fredag 28. januar 2011

Det er bare å innse. Jeg blir eldre. Og ender opp med å gjøre ansvarlige ting som jeg tidligere har hardnakket påstått at "DETTE KOMMER JEG ALDRI TIL Å GJØRE".

I dag var turen kommer til mammografi. Ikke på grunn av en forventning om patologi, men bare for å ha det gjort. Komme i gang så og si.



Med forventning om smerte troppet jeg opp til røntgenfotografering. Tenkte at jeg er jo tannlege og påfører folk smerte og ubehag hele dagen, så dette må jeg ta som en mann, (eller egenlig ikke), og ikke sutre og klage. Hvor ille kan det egentlig være, og hvor lenge kan det stå på. I hvert fall ikke like lenge og ille som en fæl rotfylling.



I tillegg burde det jo være mest støv inni der, så lenge som det er siden den delen av anatomien ble brukt til sitt egentlige formål.



Hvordan det var? Ha, ha, det får de av dere som har mammae finne ut sjæl når dere blir gamle nok. Eller komme til meg og få en rotfylling!

Hetty



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Når emaljepikene får kommentarer blir de veldig glade og smiler sine hviteste smil....